Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Ναι ρε, έχω κόλλημα, τι θες τώρα;

Οκ, το ομολογώ. Έχω κολλήσει με το 9gag.com. Λίγο η κακοκαιρία που δε μας αφήνει να βγούμε λίγο έξω, λίγο ότι έχουνε μουχλιάσει όλοι οι φίλοι μου εδώ και βγαίνουμε κάθε του Άη-Μπάκουρου, έχω σαπίσει να βλέπω rage κόμικς, memes και ό,τι γελοιότητα κυκλοφορεί στον πλανήτη. Άσε που άρχισα να νιώθω εντελώς forever alone guy. Η πλάκα είναι ότι ποστάρω και δικά μου εκεί αλλά κανένα δεν πήρε πάνω από 70 likes οπότε δύσκολο να με δείτε πέρα από τη vote page. Οπότε τα συγκέντρωσα όλα εδώ και σας τα παραθέτω, μιας κι έχω να γράψω κοντά ένα μήνα...






                                               http://9gag.com/gag/3157750





                                                             http://9gag.com/gag/3176234



















Εννοείται θα επακολουθήσουν  κι άλλα. Ελπίζω να σας άρεσαν αλλά και να μη σας άρεσαν.....


!!!!!!!

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Παρόλο που δεν είμαι ενθουσιώδης οπαδός του 9gag,μάλλον πολέμιος θα έλεγα, ειδικά το mustardbation ήταν γαμάτο, αλλά δεν ήξερα ότι τα φτιάχνεις εσύ...μπράβο ρε θηρίε!!!

Μαρία.... είπε...

Κι εμένα το mustardbation μ' άρεσε!!!
(λάτρης της μουστάρδας)

Uri Teller είπε...

To κομικ με το mustardbation το είχα ονομάσει me musta λόγω του σκίτσου που λέγεται me gusta. Απλά τα βάζω κ εδώ για να μην πάνε χαμένα! Χωστήρα είσαι βράχος αγόρι μου, εμένα μου έχει κλέψει την ψυχή το κωλοsite...

Papadopoulos είπε...

Φίλε τα κατάφερα!
http://9gag.com/gag/5439688