Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Σπάστε τον πάγο με ένα κορίτσι χρησιμοποιώντας τα μούτρα σας- Ορισμένοι αποδεδειγμένοι τρόποι


Διαβάζοντας όπως κάθε πρωί, την αγαπημένη μου σελίδα με τα ζώδια πριν ξεκινήσω τη μέρα μου, έπεσα σε ένα ομολογουμένως πολύ ενδιαφέρον άρθρο:

http://www.anew.gr/sex_sxeseis/sex_article.php?aid=19


Σχέσεις: Σπάστε τον πάγο με ένα κορίτσι - Ορισμένοι αποδεδειγμένοι τρόποι


 Σας αρέσει το κορίτσι της γειτονιάς σας ή εκείνη που πρόσφατα συναντήσατε σε ένα πάρτι! Υπέροχα! 
Αλλά αυτό δεν φαίνεται να είναι το καλύτερο για εσάς γιατί σας είναι πάρα πολύ δύσκολο να σπάσετε τον πάγο με το κορίτσι που σας ενδιαφέρει. 
Έτσι, τι πρέπει να γίνει; Λοιπόν, υπάρχουν αμέτρητοι τρόποι όπου μπορείτε να ξεκινήσετε μια συνομιλία με το κορίτσι που έχετε ερωτευτεί.
Ακολουθούν ορισμένοι αποδεδειγμένοι τρόποι:..........




Σκέφτηκα ότι δε θα μπορούσε να έρθει σε καλύτερη στιγμή αυτό το κείμενο. Μόλις προχτές το βράδυ ήταν που γνώρισα την Μ., ένα εντυπωσιακό κορίτσι, μορφωμένο και αρκετά όμορφο, αν μου επιτρέπετε. Ήταν φίλη της ξαδέρφης μου της Αντωνίας από το ΙΕΚ και βγήκαμε όλοι μαζί μετά από μια βάφτιση.
Δεν έχασα λεπτό και αμέσως έσπευσα να εφαρμόσω όσα έλεγε το πανέξυπνο αυτό άρθρο. Άλλωστε είχε έρθει ο καιρός να αποδείξω στη μαμά ότι ήμουν έτοιμος πια στα 29 μου να κάνω σχέση με κάποια γυναίκα, παρά τις έντονες αντιρρήσεις της.

Στείλτε μηνύματα


Τα κορίτσια αγαπούν να στέλνουν και να διαβάζουν μηνύματα. Συνεπώς, η ανταλλαγή μηνυμάτων είναι ένα από τα πλέον ισχυρά εργαλεία για σας, εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη συνομιλία με ένα κορίτσι. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι που μπορείτε να κάνετε το μήνυμά σας ενδιαφέρων και συναρπαστικό. Χρειάζεται μόνο να είστε δημιουργικοί και καινοτόμοι με τα μηνύματά σας. Αυτό θα την κάνει να πέσει στην αγκαλιά σας. Εδώ είναι μερικές ιδέες για να σας διευκολύνουμε....

Σκέφτηκα λοιπόν για αρχή να στείλω ένα μήνυμα. Σύμφωνα με το άρθρο, οι γυναίκες λατρεύουν να στέλνουν και να διαβάζουν μηνύματα. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ το είχα καταλάβει αυτό γιατί η Μ. όλο το προηγούμενο βράδυ ήταν κολλημένη στο κινητό της. Εμ, κοτζάμ άρθρο θα 'λεγε ψέμματα;


Έγραψα, για αρχή, κάτι τυπικό: 



Καλη σου μέρα, τι κάνεις, πώς είσαι, όλα καλά; 



Ομολογώ ότι ήμουν κάπως αγχωμένος.
Σε λίγα λεπτά ήρθε η απάντηση. Άνοιξα το μήνυμα με ανυπομονησία.

Kalimera. Poios/a eisai?

Κατάλαβα ότι μάλλον είχε γράψει λάθος τον αριθμό που της είχα δώσει. Ε, με τόσο κόσμο και φασαρία που είχε στο μαγαζί που μας πήγε κι αυτή η ξαδέρφη μου, λογικό ήταν.

-Ο  Χαράλαμπος είμαι ο ξάδελφος της Αντωνίας. Τι κάνεις, καλά είσαι;


-Kala, mia xara.

Το μήνυμά της ομολογώ ότι δεν ήταν αυτό που περίμενα. Δεν έδειξε να ενθουσιάστηκε καθόλου που τη θυμήθηκα και δεν ήξερα πλέον πώς να συνεχίσω το διάλογο. Ανάτρεξα λοιπόν στο άρθρο και τις πολύτιμες συμβουλές του. 

Πρώτη συνομιλία:
"Είδα αυτό το σόου / ταινία χθες το βράδυ. Με έκανε να σε σκεφτώ".


Αυτό είναι ένα υπέροχο κείμενο. Βοηθάει το κορίτσι να γνωρίζει πόσο σημαντική είναι για εσάς. Επίσης, θα ενθουσιαστεί με το γεγονός ότι την σκεφτόσαστε. Θα είναι περίεργη να μάθει τι ήταν αυτό στο σόου ή την ταινία που σας την υπενθύμισε. Η περιέργεια θα ανοίξει το δρόμο για μια ενδιαφέρουσα και μακρά συνομιλία


Θαυμάσια, σκέφτηκα. Έμενε  να γράψω κι εγώ τι είδα χτες το βράδυ και να της πω τα ίδια λόγια. Τι είχε όμως χτες η τηλεόραση; Α, ναι! Λαζόπουλο! Τον είδα με τη μητέρα μου στο σπίτι πριν πέσουμε για ύπνο. Δεν έχασα λεπτό:

Είδα την εκπομπή του Λαζόπουλου χτες το βράδυ. Με έκανε να σε σκεφτώ. 

Περίμενα με αγωνία. Μήνυμα:

Τi ennoeis?

Εδώ μπορώ να πω ότι με έπιασε αδιάβαστο. Το άρθρο δεν έλεγε τίποτα σχετικό κι εγώ δεν έβρισκα πραγματικά τι να της πω για να ξεκινήσει μια ενδιαφέρουσα συνομιλία. Τι είχε χτες στο Λαζόπουλο;; Ας αυτοσχεδιάσω.
 
-Έλεγε κάτι για τη Μέρκελ.


-Me douleveis?? 


Εδώ τα πράγματα άρχισαν να γίνονται επικίνδυνα. Τη θυμάμαι βέβαια λίγο μαζεμένη από προχτές αλλά τώρα άρχισε να γίνεται απότομη. Έπρεπε όμως να σώσω την κατάσταση. Ξανά στο άρθρο:

Δεύτερη συνομιλία:

"Η Βarbie έμοιαζε σαν εσένα".


Ναι! Αυτός είναι ένας καταπληκτικός τρόπος να ξεκινήσετε μια συνομιλία με το κορίτσι που σας ενδιαφέρει. Τι θα ήταν καλύτερο από το να της πείτε ότι μοιάζει ακριβώς όπως η κούκλα Barbie που είδατε σε ένα κατάστημα; Αυτό θα την κάνει να αισθανθεί περήφανη και χαρούμενη που βρίσκετε ομοιότητα μεταξύ αυτής και της κούκλας Barbie. Θα νιώσει η καλύτερη και θα ξεκινήσει οπωσδήποτε μια συζήτηση μαζί σας.


Ωραία! Ένα όμορφο κομπλιμέντο θα σώσει την κατάσταση.


-Η Βarbie έμοιαζε σαν εσένα.




Xaralabe koftin plaka k esy k h ksaderfi sou entaksei? Ante mpravo!!



Δεν ήξερα πραγματικά τι να πω... Τι σχέση μπορεί να είχε τώρα η Αντωνία; Μάλλον η Μ. δεν έπαιζε με Μπάρμπι μικρή γι' αυτό αντιδρά έτσι. Μερικές κοπέλες είναι πραγματικά περίεργες. Λυπάμαι που το λέω αλλά η μητέρα είχε δίκιο για ακόμη μια φορά. Δεν είχα άλλη επιλογή από το να συνεχίσω να ακολουθώ τις οδηγίες του άρθρου.

Δε μπορώ να ξεχάσω το χθεσινό πάρτι.

Ipies, e? Etsi eksigeitai.

Τι εξηγείται; Τι ήπια; Τι έκανα λάθος επιτέλους; Τόσα χρόνια προσπαθώ να κάνω κι εγώ σχέση με μια κοπέλα και πάντα καταλήγω να απογοητεύομαι. Ακόμα και αυτό το άρθρο αποδείχτηκε ότι δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις. Τι άλλο να κάνω πια; Αποφάσισα να είμαι ευθύς και αποφασιστικός:

-Αισθάνομαι γοητευμένος για σένα. 

Σε λιγότερο από ένα λεπτό το τηλέφωνό μου χτύπησε και μια έξαλλη αντρική φωνή μου εξαπέλυσε ένα χείμαρρο από ακατάληπτες βρισιές και λόγια τόσο χυδαία και αποτρόπαια που αναγκάστηκα να κλείσω κακήν κακώς το τηλέφωνο τρομαγμένος. Όταν ηρέμησα, πήρα την Αντωνία να της πω τα καθέκαστα και μου εξήγησε ότι η Μ. είχε δεσμό εδώ και καιρό και ότι μάλλον αυτός ήταν που μου μίλησε άσχημα στο τηλέφωνο. 
Το βράδυ πριν πέσω για ύπνο, εξουθενωμένος από τα όσα είχαν συμβεί , ξαναμπήκα στην αγαπημένη μου σελίδα αστρολογίας για μια τελευταία ματιά. Τότε διάβασα κάτι που ξεκαθάρισε το τοπίο και με έκανε να ηρεμήσω: Ο Ερμής θα είναι ανάδρομος μέχρι τις 23 Απριλίου και έτσι δυσχεραίνεται η επικοινωνία σε όλους τους τομείς. Κι εγώ, ο απόλυτος που αμέσως έσπευσα να κατηγορήσω το άρθρο για ανακρίβειες τώρα χαμογελούσα μετανιωμένος. 
Μα βέβαια. 
Ο Ερμής είναι ανάδρομος. 
Γαμώ το μουνί της Μπάρμπι, γαμώ.


Original άρθρο by Ματινα Π. 
Μα τι να πει...





Δεν υπάρχουν σχόλια: